Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 158,95
+ 317 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The classic Harvard Business Review articles every manager and aspiring leader should read--and share with their teams--from such bestselling Harvard Business Review authors as Peter Drucker, Clayton Christensen, John Kotter, Daniel Goleman, Jim Collins, Gary Hamel, W. Chan Kim, Renee Mauborgne, and many more. Each compact book represents the most important ideas on management, leadership, and life. Build your professional library and advance your career with these 16 timeless business classics.

The HBR Classics Boxed Set includes: Peter Drucker's bestselling Managing Oneself, What Makes an Effective Executive, and The Theory of the Business; Clayton Christensen's inspiring How Will You Measure Your Life?; Daniel Goleman's articles on emotional intelligence--Leadership That Gets Results and What Makes a Leader?; author of Good to Great Jim Collins's Turning Goals into Results; W. Chan Kim and Renee Mauborgne's Blue Ocean Leadership and Red Ocean Traps; John Kotter's Managing Your Boss; Jon Katzenbach and Douglas Smith's The Discipline of Teams; Gary Hamel and C.K. Prahalad's Strategic Intent; William A. Sahlman's How to Write a Great Business Plan; Chris Argyris's Teaching Smart People How to Learn; Theodore Levitt's Marketing Myopia; Joseph B. Pine's Do You Want to Keep Your Customers Forever?.

The Harvard Business Review Classics series offers you the opportunity to make seminal Harvard Business Review articles a part of your permanent management library. Each highly readable volume contains a groundbreaking idea that continues to shape best practices and inspire countless managers around the world--and will have a direct impact on you today and for years to come.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
1280
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781633693128
Verschijningsdatum:
24/10/2017
Uitvoering:
Boek
Afmetingen:
107 mm x 165 mm
Gewicht:
1133 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 317 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.