Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When Hart Crane's epic poem The Bridge was published in 1930, it was generally judged a failure. Critics said the poet had unwisely attempted to create a mystical synthesis of modern America out of inadequate materials. Crane himself, who committed suicide in 1932, did little to correct this impression; and although the poet's reputation has fluctuated over the past fifty years, many people still find The Bridge unsatisfactory. In this analysis of Crane's long poem, Paul Giles demonstrates that the author was consciously constructing his Bridge out of a huge number of puns and paradoxes, most of which have never been noticed by Crane's readers. Dr Giles shows how Crane was directly influenced by the early work of James Joyce; how the composition of The Bridge ran parallel to the first serialisation of Finnegans Wake in Paris; and how The Bridge is the first great work of the 'Revolution of the Word' movement, predating the final published version of Finnegans Wake by nine years.