Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Zeeshan-Ul-Hassan Usmani
Paperback | Engels
€ 15,45
+ 30 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence customer impulse purchasing while providing a valuable service to the customers themselves. Customers get to know about the shopping activities of others (in real time) and respond to these activities. Far from being the answer to all questions in the field, this work provides us with just some of the answers but, more importantly, it naturally opens our eyes to the possibilities that the herding theory can offer."

-Ronaldo Menezes
Associate Professor of Computer Sciences, Florida Institute of Technology

"Mr. Usmani's "swarm-moves" model appeals to supermarkets because it increases sales without the need to give people discounts. And it gives shoppers the satisfaction of knowing that they bought the "right" product-that is, the one everyone else bought."

-The Economist

"By calling attention to the interactions between consumers, this work suggests many new, fascinating research questions."

-Matthew J. Salganik
Assistant Professor, Department of Sociology, Princeton University

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
76
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780595438488
Verschijningsdatum:
22/03/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
122 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 30 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.