• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Haptic Sensation and Consumer Behaviour

The Influence of Tactile Stimulation in Physical and Online Environments

Margot Racat, Sonia Capelli
Hardcover | Engels
€ 63,45
+ 126 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book offers an overview of haptic sensation and its influence on consumers' behaviour, especially in dual and mediated environments where products are accessible through an interface.

After almost three decades, marketers have reached a critical understanding of the importance of consumers' senses to the processing of brands, products and advertising information. Since the development of the internet, however, there have been questions as to how markets and consumers can reach out to products in different environments. Recent advances in technologies allow sensations to render or stimulate physical sensations similar to the handling of the same product. These emerging possibilities question the way consumers are and will be able to feel a product according to the reality it relies on.

The book begins by defining and discussing haptic consumption, before introducing the challenge of appealing to consumers' senses in the digital age and examining how marketing managers have overcome this tangible barrier to date. The authors go on to further investigate the role of interfaces in rendering tactile sensations, with a particular focus on technological innovations. Finally, the book presents the authors' original research in the field and offers a prospective vision of consumption for the coming years.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
125
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030369217
Verschijningsdatum:
7/01/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
331 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 126 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.