Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Lacking other spaces to call their own, many young people turn to shopping malls as sites for hanging out. However, adolescents must negotiate several obstacles that stem from their ambivalent relationship with malls, which are simultaneously welcoming (safe environments that target the teenage market) and hostile (places in which teenagers are seen as a threat to safety and order). Based on ethnographic research and interviews with teenagers and mall authorities, the book analyzes hanging out as the tactical practice of movement--as shopping, loitering, and watching the crowd--which is both facilitated and constrained by the strategies of the mall. The book examines the intersections of the commercial, controlled and potentially public setting of the mall with the interactive, consumptive and disruptive activities of adolescents, suggesting how teens temporarily transform the mall to produce a space of their own. Bringing theoretical perspectives on space and youth together with grounded, empirical research, the book will be of interest to students and researchers in the fields of Sociology and Cultural Studies.