Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Handbuch Product Ownership

Techniken Und Instrumente Im Ganzheitlichen Produktmarketing

Werner Pepels
Paperback | Duits
€ 98,45
+ 196 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

English summary: The handbook Product Ownership presents modern product management in marketing in all its important facets. The standard work is now available in its eighth edition. It still follows the guiding principle of demanding practical orientation with a detailed content structure, numerous illustrations and many case studies. The target readership is made up of newcomers to the subject matter, career starters, students and participants in ambitious further education. German description: Das Handbuch Product Ownership stellt das ganzheitliche Produktmanagement im Marketing in seinen wichtigsten Facetten dar: die Einfuhrung neuer Produkte, die Fuhrung erfolgreicher Marken, die Steuerung des Produktprogramms, die Gestaltung der Marktstrategie, die Nutzung von Erfolgsfaktoren und den Einsatz des Marketing-Mix. Dabei handelt es sich um die aktualisierte achte Auflage des Standardwerks Produktmanagement. Geblieben sind die bewahrte Konzeption aus anspruchsvoller Praxisorientierung, detaillierter Inhaltsgliederung, zahlreichen instruktiven Abbildungen und Ubersichten sowie vielseitige Anwendungsbeispiele. Damit ist das Buch wie immer zu seiner Zeit wieder State of Art zum Thema. Es eignet sich somit fur Ein- und Umsteiger im Produktmanagement, Quereinsteiger in die Materie sowie fur Teilnehmer in Hochschul- und anspruchsvoller Weiterbildung.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
1235
Taal:
Duits

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783428192007
Verschijningsdatum:
27/08/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
1514 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 196 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.