Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When creating marketing campaigns of any sort, it's important to understand who your audience is. Social media is a great way to connect with your audience and have a two-way conversation. Social media marketing is a powerful way for businesses of all sizes to reach prospects and customers. The customers are already interacting with brands through social platforms like Facebook, Twitter, Instagram, and many more. The bigger and more engaged your audience is on social media networks, the easier it will be for you to achieve your goals. The authors of the book have made an honest efforts in order to present state of art conceptual details about social media enabled marketing tools and drivers. The book presents know how of using social media as an effective tool for electronic marketing. This book will help marketers around the globe in creating a social media enabled marketing strategy that caters to their audience, whether in a specific country or across multiple nations.