• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Handbook of Research on Digital Media and Advertising

User Generated Content Consumption

Hardcover | Engels | Handbook of Research On...
€ 370,45
+ 740 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Media professionals today are facing numerous changes within mass media that will continue to impact the creation and delivery of persuasive messages. The Handbook of Research on Digital Media and Advertising: User Generated Content Consumption bridges the gap between professional and academic perceptions of advertising in new media environments through defining the evolution of consumerism within the context of media change. Containing findings from international experts, this Handbook of Research provides coverage of practical issues related to consumer power shifts, economic issues related to media exposure, and definitions to understand the dynamics involved with consumerism.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
772
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781605667928
Verschijningsdatum:
31/07/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
221 mm x 284 mm
Gewicht:
2100 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 740 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.