• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Techniek
  5. Handbook of Human Factors in Web Design

Handbook of Human Factors in Web Design

Hardcover | Engels | Human Factors and Ergonomics
€ 300,45
+ 600 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Handbook of Human Factors in Web Design covers basic human factors issues relating to screen design, input devices, and information organization and processing, as well as addresses newer features which will become prominent in the next generation of Web technologies. These include multimodal interfaces, wireless capabilities, and agents that can improve convenience and usability. Written by leading researchers and/or practitioners in the field, this volume reflects the varied backgrounds and interests of individuals involved in all aspects of human factors and Web design and includes chapters on a full range of topics.

Divided into 12 sections, this book covers:
  • historical backgrounds and overviews of Human Factors and Ergonomics (HFE)
    specific subfields of HFE
  • issues involved in content preparation for the Web
  • information search and interactive information agents
  • designing for universal access and specific user populations
  • the importance of incorporating usability evaluations in the design process
  • task analysis, meaning analysis, and performance modeling
    specific Web applications in academic and industrial settings
  • Web psychology and information security
  • emerging technological developments and applications for the Web
  • the costs and benefits of incorporating human factors for the Web and the state of current guidelines

The Handbook of Human Factors in Web Design is intended for researchers and practitioners concerned with all aspects of Web design. It could also be used as a text for advanced courses in computer science, industrial engineering, and psychology.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
828
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781439825945
Verschijningsdatum:
25/04/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
221 mm x 282 mm
Gewicht:
2109 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 600 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.