Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nada es más fácil y al mismo tiempo más complejo, bello y más trágico que la comunicación humana. Es la fuente de nuestras alegrías y tristezas, esperanzas y éxitos. Una persona nunca está sola. Incluso la comunicación con una máquina es esencialmente una comunicación indirecta con sus creadores. No hay profesión que no requiera comunicación. ¿Es esa la profesión de un astrónomo-observador? Y ese "habla" a las estrellas. La vida de un empresario está directamente relacionada con la comunicación. Según el experto estadounidense Frank Snell, un representante del mundo empresarial habla 30 mil palabras al día. Y, por supuesto, no para él. Los contactos comerciales son imposibles sin discursos: negociaciones, conversaciones, discursos en reuniones y presentaciones. ¿Quieres que tengan éxito? Entonces, hizo lo correcto al abrir este libro. Aquí hay una guía práctica que examina los aspectos psicológicos de la comunicación empresarial y su tipo más importante: hablar en público.