Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Growth Through Competition, Competition Through Growth

Growth Through Competition, Competition Through Growth

Strategic Management and the Economy in Japan

Hiroyuki Odagiri
Paperback | Engels
€ 59,95
+ 119 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book examines two characteristics that lie at the core of Japanese management: growth pursuit by internal investments (as opposed to acquisitions), and the intensive competition within and among Japanese firms. Odagiri also looks at how these firms maintain flexibility and efficiency under the seemingly rigid system of "lifetime" employment. This work begins with an enquiry into the financial and human aspects of the firm, with particular emphasis on its human portion. The motivation, behavior, and organization of Japanese management as well as the consequences of the system on the Japan's industrial organization and economy are explored. Emphasis is placed on the fact that competition is at the center of the Japanese economy and management style to the same, if not a greater, degree as in the West. This competition is enhanced by the growth preference of the Japanese management style and it also, in turn, makes growth possible.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
380
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780198288732
Verschijningsdatum:
30/06/1994
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
138 mm x 215 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 119 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.