Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It was 2006, and eight hundred soldiers from the Canadian Armed Forces (CAF) base in pseudonymous "Armyville," Canada, were scheduled to deploy to Kandahar. Many students in the Armyville school district were destined to be affected by this and several subsequent deployments. These deployments, however, represented such a new and volatile situation that the school district lacked--as indeed most Canadians lacked--the understanding required for an optimum organizational response. Growing Up in Armyville provides a close-up look at the adolescents who attended Armyville High School (AHS) between 2006 and 2010. How did their mental health compare with that of their peers elsewhere in Canada? How were their lives affected by the Afghanistan mission--at home, at school, among their friends, and when their parents returned with post-traumatic stress disorder? How did the youngsters cope with the stress? What did their efforts cost them? Based on questions from the National Longitudinal Survey of Children and Youth, administered to all youth attending AHS in 2008, and on in-depth interviews with sixty-one of the youth from CAF families, this book provides some answers. It also documents the partnership that occurred between the school district and the authors' research team. Beyond its research findings, this pioneering book considers the past, present, and potential role of schools in supporting children who have been affected by military deployments. It also assesses the broader human costs to CAF families of their enforced participation in the volatile overseas missions of the twenty-first century.