Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is 'good' for children? Should children learn or play? The answers to these questions vary depending on where the questions are asked. Focusing on a Danish company producing playgrounds the study reflects the relationship between culture and consumption, and outlines culture-specific perceptions of childhood and ideals for the upbringing of children in France, Germany and the Netherlands. These ideals are examined through an interdisciplinary analysis of family patterns, school systems and advertisements for products for children. Starting with a brief examination of the spare-time activities of 6 to 12 year-old children, the author outlines the adults' view on what is 'good' for children during their spare time. This study aims to demonstrate what ideals for upbringing are characteristic of three European societies. It will be of special interest to practitioners, scholars and students working with children in a cross-cultural perspective.