Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides some challangin questions which are examined in the light of authentic classroom experience. For any learner, literacy is of crucial importance. For teachers, raising standards of literacy is a constant concern. The first two sections of the book consider two important questions: What does children's writing reveal about their reading experience and competence?, and How can teachers help children to become more careful and critical readers of their own and other people's writing. In the third section of the book these questions are put in a theoretical framework which tackles some of the more fundamental issues of culture, language diversity and gender, the relationship between oracy and literacy and how best to help children who struggle with literacy. The final section gives some practical guidance for developing a full and successful literacy curriculum. Eve Bearne is Senior Lecturer in English and Education at Homerton College, Cambridge.