• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Grading the College

A History of Evaluating Teaching and Learning

Scott M Gelber
Hardcover | Engels
€ 67,45
+ 134 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A comprehensive history of evaluation in American higher education.

In Grading the College, Scott M. Gelber offers a comprehensive history of evaluating teaching and learning in higher education. He complicates the conventional narrative that portrays evaluation as a newfangled assault on the integrity of higher education while acknowledging that there are many compelling reasons to oppose those practices. The evaluation of teaching and learning, Gelber argues, presented genuine dilemmas that have attracted the attention of faculty members and academic leaders since the 1920s. Especially during the peak era of faculty authority that followed the end of the Second World War, significant numbers of professors and administrators believed that evaluation might improve institutional performance, reduce the bias inherent in traditional methods of supervision, strengthen communication with laypersons, and encourage a more deliberate focus on the distinctive goals of college.

Gelber reveals the extent to which professors and academic interest groups participated in the development of our most common evaluation instruments, including student course questionnaires, achievement tests, surveys, rubrics, rankings, and accreditation self-studies. Although these efforts may seem distant from the present era of shortsighted scrutiny and ill-conceived comparisons, Gelber demonstrates that the evaluation of college teaching and learning has long consisted of a set of intellectually sophisticated questions that have engaged, and could continue to engage, faculty members and their advocates. By providing a deeper understanding of how evaluation operated before the dawn of high-stakes accountability, Grading the College seeks to promote productive conversations about current attempts to define and measure the purposes of American higher education.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781421438160
Verschijningsdatum:
23/06/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 213 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.