• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Politiek
  5. Governance Amid Bigger, Better Markets

Governance Amid Bigger, Better Markets

Joseph S Nye
Paperback | Engels
€ 27,95
+ 55 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"A Brookings Institution Press and Visions of Governance for the 21st Century publication

Changing markets are challenging governance. The growing scale, reach, complexity, and popular legitimacy of market institutions and market players are re-opening old questions about the role of the public sector and redefining what it means to govern well. This volume--the latest publication from the Visions of Governance in the 21st Century program at the Kennedy School of Government--explores the way evolving markets alter the pursuit of cherished public goals.

John D. Donahue and Joseph S. Nye, Jr. frame the inquiry with an essay on governing well in an age of ascendant markets. Other contributors (all from Harvard's Kennedy School unless otherwise indicated) address specific areas of market governance in individual chapters: Joseph P. Newhouse on the medical marketplace, Jose Gomez-Ibañntilde;ez and John R. Meyer on transportation, William Hogan on electric power, Paul E. Peterson on K-12 education, L. Jean Camp on information networks, Akash Deep and Guido Schaefer (Vienna University of Economics & Business Administration) on federal deposit insurance, Frederick Schauer on ""the marketplace of ideas,"" Anna Greenberg on the ""marketization"" of politics, David M. Hart on the politics of high-tech industry, Viktor Mayer-Schöouml;nberger on information law, John D. Donahue and Richard J. Zeckhauser on the challenges posed by fast-changing markets, and Mark Moore on the spread of market ideology."

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
366
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780815702016
Verschijningsdatum:
1/12/2001
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
151 mm x 230 mm
Gewicht:
485 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 55 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.