Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Spécialisé dans le management de marques, le branding est censé, en matières de tourisme, bonifier le potentiel touristique d'un territoire, d'une ville ou d'une localité. Il désigne une logique d'action promotionnelle visant à positionner un produit dans l'esprit du consommateur. Issu d'un colloque international qui s'est déroulé à Agadir, cet ouvrage a pour objectif de s'interroger sur les différentes significations des images des destinations, villes et territoires touristiques qui, aujourd'hui, font face à de nombreuses incertitudes tant structurelles que conjoncturelles. Les contributions abordent, sous des angles variés, les enjeux du « branding » en tourisme et de la gouvernance des territoires touristiques.