Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Ladies and gentlemen, please return your tray tables to the fully upright and locked position, suspend your disbelief and put on your tinfoil pyramid hats. We are now entering -- [cue lights, cue music] the Brand Dimension! Gonzo Marketing is a knuckle-whitening ride to the place where social criticism, biting satire, and serious commerce meet -- and where the outdated ideals of mass marketing and broadcast media are being left in the dust. As master of ceremonies at the wake for traditional one-size-fits-all marketing, Locke has assembled a unique guest list, from Geoffrey Chaucer to Hunter S. Thompson, to guide us through the revolution that is rocking business today, as people connect on the Web to form powerful micromarkets. These networked communities, based on candor, trust, passion, and a general disdain for anything that smacks of corporate smugness, reflect much deeper trends in our culture, which Locke illuminates with his characteristic wit. Just as gonzo journalism arose in response to "objective" news standards that claimed to foster fairness but in practice discouraged writers from speaking their minds in their own voices, so too does gonzo marketing call for a similar response to assumptions about consumer behavior that no longer relate to how people actually live their lives. Gonzo Marketing is not yet-another nostrum for hoodwinking the unwary. It's about market advocacy. It describes how "the artist formerly known as advertising" must do a 180. It's about transforming the marketing message from "we want your money" to "we share your interests." It's about tapping into, listening to, and even forming alliances with emerging on-line markets, who probably know more about your company than you do. It's a hip-hop cover of boring old best practices played backwards. The paradox is that companies that support and promote these communities can have everything they've always wanted: greater market share, customer loyalty, brand equity. Irreverent, penetrating, profoundly simple, and on-the-money, Gonzo Marketing is the raucous wake-up that no one interested in any aspect of twenty-first century business-from the trading floor right up to the boardroom-can afford to ignore.