Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book develops the meaning of creation by saying how God must have created "out of nothing" perfect finite persons only, and had to create "out of something" --out of the remnants of our response--something that was crashed or fallen: in order to redeem those who said MAYBE in the originative creation. GENESIS is shown to be the story of the second creation (out of dust, a rib, et al.)and quite distinct from the first creation. Creationists and evolutionists share the same flaw. They think of creation or the origin of things as involving a process, whether that process is six days or six aeons. The inheritance of original sin from Adam is seen as the immediate vehicle through which everyone conceived in this world inherits his or her own originative sin, committed along with Adam and Eve in response to the originative creation (out of nothing). This volume is the second of a trilogy, entitled WHEN GOD SAID BE, WE SAID MAYBE: AN INSIDE STORY OF THE CREATION, THE CRASH, AND THE RECOVERY OF BEING.