Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A challenging critique of narrative theologies, including the works of George Lindbeck, Robert Jenson, and Herbert McCabe. Francesca Aran Murphy argues that the use of the concept of story or narrative in theology is circular and self-referential, and that the widespread notion that the role of the theologian is to 'tell God's story' has not helped theology to advance the reality of its doctrines. Murphy contends that the scriptural revelation on which Christian theology depends is not a story or a plot but a dramatic encounter between mysterious, free, and unpredictable persons. She offers her own alternative approach, making use of cinema and film theory, and engaging in particular in a dialogue with the work of Hans Urs von Balthasar.