Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
HE DOES NOT LET ANYONE ROLL THE DICE. Spring has arrived, and a new crop of would-be adventurers has turned up at the Guild along with it. Among the newcomers is a haughty young wizard boy whose desire to hunt only goblins has Guild Girl slightly concerned. Meanwhile, there's a new adventurer-training facility being built not far from the frontier town, and Goblin Slayer happens to know the village that used to stand on that spot... The party finds itself teaming up with the wizard boy and heading to an old mausoleum to deal with some goblins-but it looks like this brazen new adventurer might just be more trouble than he's worth!