Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Globalization and Digital technologies have enhanced the role of radio and have brought revolutionary changes in broadcast media. Radio has earned its own name in-spite of current glamorous screen beauty of telecast media. Development in technological fields including digital gadgets have not put any barrier against the use of Radio rather supported it by making its availability on digital equipment like Cell Phones etc. Besides, the role of digital equipment and information society is creating new avenues of accessibility and new dimensions for this two ways participatory medium. The book will provide guideline for journalists, users of social media, e-journalists, statesmen, academicians, students, broadcasters and technical operators. This book will be beneficial for community radio stations to reach the standard of new modern digital radio and will provide unique place to radio in the competitive arena of electronic media. It will give practical guideline to the anchors and presenters to use internet and social media for their broadcasting strategy. Findings of the book are based on experts' opinions as well as on the basis of field survey.