Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
What television viewers around the world watch often depends less on popularity or government policies than on the personal relationships between buyers and sellers in the international programme market. A few thousand acquisitions and distribution professionals decide what programmes the earth's inhabitants can watch, and who can watch them. This book provides an inside look at the cultural assumptions and business practices of these television merchants. It argues that the market in television programs responds principally to institutional needs, rather than to the wishes of the viewing public or the skills of television's creative artists. Leaving aside conventional questions about the production contexts, textual strategies, or popular reception of entertainment television worldwide, this project trains its focus on the business practices of global television sales in order to provide a lucid overview of the diversity of firms, business practices, and programming genres present in international television. Consequently, this volume provides the first comprehensive portrait of the operations of the international television business, the people who work in the business, and the ideas that circulate among these businesspeople. Such a portrait is crucial to any theoretical treatment of television globalisation, since international television executives determine global television flows in the first instance, based on their own understandings of the economics of the business and the preferences of their primary audiences.