Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is written by several medical educators from developed as well as developing countries based on decades of experience in teaching. The unique experience gained during the COVID-19 pandemic has added new dimensions to the traditional pedagogy, andragogy, and heutagogy, documented here. The salient topics include distance learning, virtual classrooms, virtual workshops on OSCEs, open book exams, micro-learning, micro-credentialing, blended or digitalized curriculum delivery, academic leadership, communication skills, professionalism, telemedicine, bioethics, cyber clinics, artificial intelligence, etc. This book is used as a text or reference book by physicians, teachers, scholars, students, and medical universities for teachers' training, capacity building, and guidance on fundamental pillars of cognitive domains of knowledge, skills, and attitude, as well as factual, conceptual, procedural, and metacognitive skills. It is also a source of guidance in faculty enhancement and toward continued quality improvement in medical education.