Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Global Marketing Research

V Kumar
Paperback | Engels
€ 54,45
+ 108 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Global Marketing Research is a comprehensive text that tracks the dynamic world of global marketing and undertakes a systematic approach in discussing the steps involved in the process of conducting marketing research.
This text has been developed by the author from over two decades of experience in conducting marketing research and observing the behavior of customers in more than 30 countries. It discusses recent developments in the scope and extent of the subject and examines advances in quantitative and qualitative research techniques from a global perspective.

Key Features

- Overview of marketing research processes including introduction of key concepts, exploring relevant issues, and highlighting major challenges to understand and coordinate the entire process

- Focus on the important phases of marketing research such as understanding its nature and scope, data collection, questionnaire designing, sampling, and analysis and presentation of results

- Numerous country-specific examples and cases from the global perspective giving detailed insight into the developments around the world

- Dedicated and up-to-date inclusion of a section on the aspects of marketing research in major geographical areas

- Chapter-end review exercises and case-based questions for critical and in-depth understanding

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
560
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789351507505
Verschijningsdatum:
15/10/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 241 mm
Gewicht:
1179 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.