Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Global Marketing

Contemporary Theory, Practice, and Cases

Ilan Alon, Eugene Jaffe, Christiane Prange
Paperback | Engels
€ 104,95
+ 209 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Global Marketing provides students with a truly international treatment of the key principles that every marketing manager should grasp.

International markets present different challenges that require a marketer to think strategically, and apply tools and techniques creatively in order to respond decisively in a fiercely competitive environment. Alon et al. provide students with everything they need to rise to the challenge:

  • Coverage of small and medium enterprises, as well as multinational corporations, where much of the growth in international trade and global marketing has occurred.
  • A shift toward greater consideration of services marketing as more companies move away from manufacturing.
  • A focus on emerging markets to equip students with the skills necessary to take advantage of the opportunities that these rapidly growing regions present.
  • Chapters on social media, innovation, and technology teach students how to incorporate these new tools into their marketing strategy.
  • New material on sustainability, ethics, and corporate social responsibility; key values for any modern business.
  • Short cases and examples throughout the text show students how these principles and techniques are applied in the real world.
  • Longer cases provide instructors and students with rich content for deeper analysis and discussion.

Covering key topics not found in competing books, Global Marketing will equip students with the knowledge and confidence they need to become leading marketing managers.

A companion website features an instructor's manual with test questions, as well as additional exercises and examples for in-class use.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
726
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138807884
Verschijningsdatum:
27/10/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
203 mm x 254 mm
Gewicht:
1415 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 209 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.