Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With an increasing demand of globally minded graduates, colleges and universities are trying to internationalize their campuses with increasing number of international students, expecting global engagement on campus. However, the opportunity for American students to engage with the world through their international peers is largely untapped due to lack of meaningful engagement opportunities. This constructivist study explores American undergraduate students' experiences of interactions with their international peers on campus. Based on 10 in-depth interviews and 3 focus group transcripts (N=25), a model of undergraduate students' on-campus global engagement experience is created using grounded theory. Interview and focus group participants were selected from the respondent pool of a screener survey sent to 2,000 students randomly selected from 32,000 American undergraduate students. From the stories of U.S. students about their interactions with international peers vis-àvis their beliefs, attitudes, and perceptions, the study identifies headbumps (roadblocks) and headways (pathways), the elements that motivate or demotivate cross-national interactions on campus.