Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Thema Global Citizenship Education (GCEd) gewinnt als Querschnittsthema aller schulischen Fächer immer mehr an Relevanz. Allerdings gestaltet sich eine einheitliche Definition des Begriffs als äußerst schwierig: Zu vielstimmig sind die mit GCEd verbundenen Diskurse, zu divers die Konzeptionen und assoziierten Zielstellungen. Dieser Band bietet hierbei Hilfe: 7 Kapitel führen in das Thema ein und bieten einen Überblick und Orientierung. Dazu werden theoretische Grundlagen thematisiert, fokussierte Blicke auf den Zusammenhang zwischen GCEd und für den Fremdsprachenunterricht relevante Themen gerichtet sowie erste Möglichkeiten einer fremdsprachenunterrichtlichen Umsetzung diskutiert. Ein umfassendes Literaturverzeichnis spiegelt darüber hinaus aktuelle Perspektiven auf den Diskurs wider und lädt zur tiefergehenden Beschäftigung mit dieser zukunftsorientierten Art, schulische Bildung zu denken, ein.