Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Séductions de l'enfant dans la campagne de Dordogne, misère des chiffonniers de la banlieue, la mort de la mère, le corps dont il faut sortir. Les mots arriveront-ils à en dire la souffrance inconnue et partagée, arriveront-ils à être une langue ? à force de respiration sur eux-mêmes, de percussions sur la matière brute des barrages... Si terrestre, si terrestre, ici ! Glamour commence, toujours, avec une chanson de charme, un refrain absurde, devient terrible malgré l'auteur, et se termine en cris, en éclats. Tu avances à tâtons derrière toi. Quelque chose à dire sans les moyens adaptés. Alors il la met en veilleuse. La musique arrache encore des mots. Nommer c'est gommer pour les gueux. Il est question quelque part de l'amour. Mais le récit ne se termine pas. Une histoire s'enfonce jusqu'à ce que se joue une contre-histoire. Enterrer, déterrer. A quoi servirait une histoire qui n'essaierait pas de rencontrer ce qu'il y a d'horrible, et de savoir si la culture le connaît ? Le souffle qui cherche reprend les phrases, les chairs qui se détressent, selon les fastes rapides des rimes, exagérées, qui plient et déplient. Les pages couvertes sont une longue, si longue explication. Une roulotte sur les chemins NASA de la lune, tirée entre chiens et loups... « J'aime que la langue soit magnifique, c'est ce qui me perdra. » C.M.