Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The commercialization of public education is upon us. With much fanfare and plenty of controversy, plans to cash in on our public schools are popping up all over the country. Educator and award-winning commentator Alex Molnar has written the first book to both document the commercial invasion of public education and explain its alarming consequences. Giving Kids the Business explains why hot-button proposals like for-profit public schools run by companies such as the Edison Project and Education Alternatives, Inc.; taxpayer-financed vouchers for private schools; market-driven charter schools; Channel One, an advertising-riddled television program for schools; and the relentless interference of corporations in the school curriculum spell trouble for America's children.Imagine that the tobacco industry may be helping to shape what your son and daughter learn about smoking. Imagine that your son is given a Gushers fruit snack, told to burst it between his teeth, and asked by his teacher to compare the sensation to a geothermal eruption (compliments of General Mills). Imagine your daughter is taught a lesson about self-esteem by being asked to think about "good hair days" and "bad hair days" (compliments of Revlon). Imagine that to cap off a day of world-class learning, your child's teacher shows a videotape explaining that the Valdez oil spill wasn't so bad after all (compliments of Exxon).Anyone interested in how schools are being turned into marketing vehicles, how education is being recast as a commercial transaction, and how children are being cultivated as a cash crop will want to read Giving Kids the Business.