Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dignidad humana y Ciudadanía cosmopolita, es una recopilación de trabajos de Eusebio Fernández cuya tesis central está constituida por la defensa del diálogo intercultural bajo el respeto de la dignidad humana. En términos generales, puede decirse que la idea de dignidad humana mantenida por Eusebio Fernández, está constituida por la defensa de la vida y la integridad física y moral, siendo está ultima irreconocible sin el respeto a la autonomía, la libertad, la seguridad y la igualdad y, por tanto, sin el respeto a los derechos humanos fundamentales. Desde estos parámetros, considera que la postura correcta frente al hecho del pluralismo cultural o, si se prefiere, frente a la diversidad cultural, es lo que denomina como el patriotismo cosmopolita, que significa, en lo básico, la exigencia del respeto a la dignidad humana y a la configuración de un orden político internacional democrático en donde la idea de Estado nacional y las identidades nacionales tengan cabida, siempre bajo el respeto de los derechos y la democracia.