Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hiring a manager may be the most important decision a local governing board makes. To make sure the new manager will be a good fit for the organization, the board needs to agree on expectations for the new manager and design a process that will enable it to hire the best candidate for the job. This guide, part of the Local Government Board Builders series, provides local elected officials with an overview of their responsibilities in hiring a public manager and outlines the essential steps in a successful hiring process.
A free PDF of the table of contents is available (https: //www.sog.unc.edu/publications/books/getting-right-fit-governing-board%E2%80%99s-role-hiring-manager!/details).
See the Local Government Board Builders Series webpage for other books in the series and related School of Government publications (https: //www.sog.unc.edu/resource-series/local-government-board-builders-series-0).