Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a brilliant intellectual adventure that ranges from David Ricardo and Adam Smith to economic geography and the science of complex networks, Shaun Hendy and Paul Callaghan explore how New Zealanders can learn to live off knowledge rather than nature. The key to increasing New Zealand's prosperity, they argue, is innovation in high-tech niches. To catch up with the countries that lure young Kiwis away, New Zealand needs to start innovating like a city of four million people; it needs to start taking science seriously; it needs to start seeing its people as people of learning, not just of the land. Get off the Grass provides a readable introduction to a wide variety of ideas including economic geography, network theory, and complexity theory; offers unique insights into the New Zealand economy and its long-term prospects; adds to current debates worldwide about innovation, science, economic growth, and networks.