Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Get Known Be Seen -How to Write Your Book and Leverage It you will find out: - what it takes to become an author, - how to write your book, - how to publish your book, - how to promote yourself and your book using video, and - how to leverage and repurpose your writing using a variety of very clever marketing strategies We all know there are benefits to writing a book, especially a non-fiction book where you can take your business from a one-to-one to a one-to-many business model. This allows you to reach and help so many more clients, generate more speaking engagements, gain more interest in your products and services, and, ultimately, increase your bottom line. We also know that being a successful author requires so much more than writing skills. It is a business within itself. If you are looking to write your own book, publish your book, promote your book and/or leverage your book, either now or in the future, then this book is definitely for you.