Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Prävention und Gesundheitsversorgung sind immer auch mit Kommunikationsherausforderungen verbunden. Nicht nur in professionellen Kontexten, auch in der Alltagskommunikation sind Gesundheitsthemen ebenso präsent wie sie in den Medien gesucht und genutzt werden. Dies stellt vor allem die Kommunikationswissenschaft vor die Aufgabe, die Besonderheiten von Informationen über Gesundheit und Krankheit und des interpersonalen und mediengestützten Austausches hierüber theoretisch und empirisch zu fassen und interdisziplinär anschlussfähig zu machen.Basierend auf Beiträgen zur ersten Jahrestagung der Ad-hoc-Gruppe Gesundheitskommunikation der Deutschen Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft (DGPuK) im November 2013 in Hannover werden in diesem Band die Breite und Entwicklungspotenziale des Forschungsfeldes Gesundheitskommunikation abgesteckt.Mit Beiträgen von:Eva Baumann, Heinz Bonfadelli, Björn Brodner, Janina Curbach, Karin Elbrecht, Andreas Enzminger, Florian Fischer, Tobias Frey, Thomas Friemel, Hannah Früh, Christiane Grill, Jürgen Grimm, Michael Grimm, Mirjam Groß, Lutz Hagen, Matthias R. Hastall, Stefan Hoffmann, Claudia Hornberg, Anja Kalch, Alexander Krämer, Nicola Krömer, Verena Lindacher, Elena Link, Julika Loss, Tino Meitz, Lisa Meyer, Dietrich Plaß, Doreen Reifegerste, Mira Reuter, Maria Emilia Rosenzweig, Constanze Rossmann, Markus Schäfer, Helmut Scherer, Daniela Schlütz, Julia Schmidt, Margret Schrader, Peter J. Schulz, May-Britt Schumacher, Uta Schwarz, Alexandra Sowka, Anna Maria Steinmann, Monika Suckfüll, Agathe Swiatoszcyk, Anna J. M. Wagner, Stefanie Wahl, Britta Zwillich