Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
German Ways of War deploys theories of space, mobility, and affect to investigate how war films realize their political projects. Analyzing films across the decades, from the 1910s to 2000s, German Ways of War addresses an important lacuna in media studies: while scholars have tended to focus on the similarities between cinematic looking and weaponized targeting -- between shooting a camera and discharging a gun - this book argues that war films negotiate spaces throughout that frame their violence in ways more revealing than their battle scenes. Beyond that well-known intersection of visuality and violence, German Ways of War explores how the genre frames violence within spatio-affective operations. The production of novel spaces and evocation of new affects transform war films, including the genre's manipulation of mobility, landscape, territory, scales, and topological networks. Such effects amount to what author Jaimey Fisher terms the films' "affective geographies" that interweave narrative-generated affects, spatial depictions, and political processes.