Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The name of Germaine Tailleferre (1892-1983) commonly brings to mind the intriguing group of French composers referred to in the 1920s as iconoclasts, and known as Les Six (with Poulenc, Auric, Durey, Milhaud, and Honegger). To envision her solely in this most brief of lights, however, does not bring a sense of justice to her legacy, for Tailleferre leaves behind a large and diverse body of musical work that spans 70 years, writing for more than a half-century after the precarious summit of Les Six. Although she was well acquainted with many influential 20th-century artists, from Picasso to Stravinsky to Charlie Chaplin, she remains a curiously mysterious, if not absent, figure in biographical studies and in studies of the times of which she was an integral part.