Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Changes in both technology and global political economy have vastly accelerated the pace of globalization in the last 40 years, eroding barriers that limited firms' geographic scope, and unleashing a seemingly unlimited set of new threats, challenges, and opportunities to create value globally. Globalization presents managers with an environment to create value that is more complex, risky, and also more promising than ever before. Despite recent advances in our understanding of how locations impact the creation and appropriation of value by firms, the speed of these changes has often surpassed the speed of research on the connections between geography and firms. This volume draws together researchers working at the forefront of this area in a variety of disciplines--economics, geography, marketing, organizational behavior, psychology, sociology, and strategy--in order to explore the many ways that locations matter for firms. In 11 varied papers, the authors draw on newly available data, recently developed theory, and diverse methodology to understand the relationships between firm boundaries, firm activities, and geographic borders.