• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Geography and Strategy

Hardcover | Engels | Advances in Strategic Management | nr. 20
€ 293,45
+ 586 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

As we move into the 21st century, the world seems a smaller place - transportation costs continue to fall, fiber optic networks speed information around the planet, and corporations operate on a global scale. One might reasonably ask whether location really matters anymore. Despite these trends - perhaps because of them - the last few years have witnessed a rapid rise in interest in "place" and "space" across the social sciences. While the importance of distance declines, strategic interest in location appears greater than ever. This volume draws together researchers from a variety of disciplines - economics, geography, marketing, organizational behavior, sociology, and urban planning - working at the forefront of this wave to explore some of the important ways in which location matters for firms in the 21st century.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
408
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 20

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780762310340
Verschijningsdatum:
12/09/2003
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
176 mm x 231 mm
Gewicht:
766 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 586 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.