Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Geoffrey Hartman: Romanticism after the Holocaust offers the first comprehensive critical account of the work of the American literary critic Geoffrey Hartman. The book aims to achieve two things: first, it charts the whole trajectory of Hartman's career while playing close attention to the place of his career in broader cultural and intellectual contexts; second, it engages with contemporary discussions about ecology, ethics, trauma, the media, and community in order to argue that Hartman's work presents a surprisingly consistent and original position in current debates in literary and cultural studies. Vermeulen identifies a persistent belief in the potency of aesthetic mediation at the heart of Hartman's project, and shows how his work repeatedly reasserts that belief in the face of institutional, cultural and intellectual factors that seem to deny the singular importance of literature. The book allows Hartman to emerge as a major literary thinker whose relevance extends far beyond the domains of Romanticism, of literary theory, and of trauma studies.