Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The use of social media and blogging websites has become more prevalent especially among young women; this trend suggests that gender has the potential to coincide with one's actions and engagement online. Despite this notable trend, there is still a dearth of research on how women use the internet and how it affects their health, families, and interpersonal relationships. Gender Considerations in Online Consumption Behavior and Internet Use considers the use of online technologies through the lens of gender. From blogs dedicated to motherhood and infertility, to the Movember men's health movement, gender identity is expressed in a communitive way online. This book provides empirical evidence on gender-specific internet usage and the feminine online experience. It is a valuable resource for students, academicians, researchers, technology developers, and government officials.