Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In dit boek staat de onderwijsleersituatie centraal, vooral het denken en handelen van leraren. Het gaat om hun visie, houding, overtuigingen en gevoelens ten opzichte van gedragsproblemen en hun strategieën: wat doen ze om gedragsproblemen te voorkómen, te beperken of op te lossen? Goed onderwijs is de belangrijkste en meest effectieve preventie van gedragsproblemen, maar ookdoeltreffende curatie blijft van belang. Door de integratie van eigen onderzoek naar praktijkkennis van leraren met onderwijskundige, (ortho)pedagogische en psychologische literatuur vormt dit boek eenrijke bron voor iedereen die tegemoet wil komen aan specifieke onderwijsbehoeften van leerlingen.Tegelijkertijd wordt rekening gehouden met de eis om voor alle leerlingen in een klas een uitdagende en ondersteunende leeromgeving te creëren. Dit boek is bedoeld voor (aanstaande) leraren en schoolteams in het primair en (de eerste fase van)het secundair onderwijs. Het kan de onderwijspraktijk ondersteunen en een bijdrage leveren aan de professionalisering van leraren en schoolteams. Het is ook belangrijk voor interne begeleiders, zorgcoördinatoren, ambulante begeleiders, remedial teachers en andere deskundigen in en rond de school, zoals (ortho)pedagogen, schoolpsychologen, jeugdartsen, kinderpsychiaters en schoolmaatschappelijk werkers. Tevens biedt het achtergrondinformatie aan ouders.
Voor meer informatie surf naar www.deonderwijsadviseurs.nl