Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Without question, the media have perpetuated stereotypes of gay men, often portraying them as effeminate. Such a limited depiction illustrates the problematic conflation of gender roles and sexual orientation, raising important questions about the relationship between the two. The articles collected in this volume represent an attempt to understand how contemporary gay men in the United States engage in, contest, and modify controlling notions of masculinity. Peter Nardi, with contributions from leading scholars in the field of gay studies, examines the ways in which gay men develop a sense of masculine identity, with a special emphasis on the every day lives of gay men. These essays consider a great range of issues, from gay masculine identity in business, church, home, and community, to interpersonal relationships of gay men. A fascinating and thought-provoking addition to the Research on Men and Masculinities series, Gay Masculinities is a must read for any scholar of sociology, gender studies, education, anthropology, psychology, or communication.