Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This essay, discussing a two-part installation at Galerie des Archives in Paris by the internationally celebrated artist, Gary Hill, explores the enigmatic nature of the work of art as an object and of objects in general, as such issues pertain to Hill's work and these installations in particular. The text is by two well-known poet/artists who have a long history of association and collaboration with Gary Hill. This book is handsomely illustrated with photographs of the installation and other relevant works by Hill and is presented in a bilingual, French-English edition.Excerpts from the text: There are works of art that require initiation. This does not mean that they require explanation, special consensus, or any other prescriptive bearing. It does mean that one must discover an appropriate mode of entry which is more than informational. This can involve radical reorientation, as in the case of HanD HearD, which directly (but non-coercively) introduces us to the posture of awareness appropriate to our participation in the piece.Considering more particularly the piece HanD HearD, we discover that its way of being a text imposes nothing on the mind, yet it offers an image (a hand in front of a person's face) as a possible posture of awareness. And because the text has no content other than this posture, it grants the participant direct access from the beginning