• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Gamification in the RhetComp Curriculum

Gamification in the RhetComp Curriculum

Hardcover | Engels | Critical Media Studies
€ 153,45
+ 306 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Gamification is an up and coming popular trend in all levels and types of education, including public and private schools, higher education, the military, the private sector, and elsewhere. Gamification introduces aspects of game design like teamwork, competition, rewards and prizes, storytelling, and more into lesson plan units. In many cases, actual games, whether it be Scrabble, Hangman, Candy Crush, Dungeons & Dragons, and many others, are adapted into educational tools. This chapter collection will specifically look at the use of gamification techniques in Freshmen Writing courses and related Composition, Writing and Rhetoric classes. Each chapter will provide sample gamified lessons supported by relevant scholarship in both Gamification Theory and Writing Studies.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781648893230
Verschijningsdatum:
28/11/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
603 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 306 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.