Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Fuzzy Decision Analysis: Multi Attribute Decision Making Approach

Fuzzy Decision Analysis: Multi Attribute Decision Making Approach

Farhad Hosseinzadeh Lotfi, Tofigh Allahviranloo, Witold Pedrycz, Mohammadreza Shahriari, Hamid Sharafi, Somayeh Razipour Ghalehjough
Hardcover | Engels | Studies in Computational Intelligence | nr. 1121
€ 168,95
+ 337 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Authored by a leading expert in the field, this book introduces an innovative methodology that harnesses the power of fuzzy logic to enhance decision-making in multi-attribute scenarios. In a world of complexity and uncertainty, effective decision-making is paramount. Springer proudly presents a cutting-edge publication that revolutionizes decision analysis: "Fuzzy Decision Analysis: Multi-attribute Decision-Making Approach."  This book stands at the forefront of decision analysis, introducing the integration of fuzzy logic into multi-attribute decision-making. It is a transformative journey into the realm of advanced decision analysis. It book not only equips you with the knowledge to comprehend the theoretical underpinnings but also empowers you to apply these insights in practical scenarios. This book serves as your indispensable companion. Its comprehensive coverage serves as a beacon, guiding you through the intricate maze of fuzzy logic and multi-attribute decision-making, ultimately empowering you to embrace innovation and master the art of making well-informed decisions in an ever-changing world.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
344
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1121

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031447419
Verschijningsdatum:
24/11/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
689 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 337 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.