Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Futuretainment offers a fresh approach to the role of the entertainment industry within the contemporary world of digital media. It looks at how the proliferation of concepts such as MySpace, YouTube, iTunes and Google, to name but a few, have come to dominate over previous channels of marketing and communication. Today, the consumers set the rules, assuming the role of business professionals themselves and thus transforming the entertainment industry. This book will be a business-minded examination of the evolving trends in media, how they will affect businesses and how to plan for a future that revolves increasingly around the demands of the consumer. It will also offer an 'insight' at the end of each chapter, which will act as a concise synopsis of the practicalities discussed in that chapter.