Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Welche Kompetenzen benotigen Lehrkrafte und ausbildendes Personal in der beruflichen Bildung, um padagogische Herausforderungen in komplexen und dynamischen Lehr-Lern-Situationen professionell bewaltigen zu konnen? Das vom BMBF geforderte Projekt Leibniz works 4.0 widmet sich insbesondere solchen Fragestellungen, die aus veranderten Lern- und Arbeitswelten in der beruflichen Lehrerkraftebildung resultieren. Im Band werden ausgehend vom Konzept Futures Literacy der UNESCO padagogische Querschnittsaufgaben wie Digitalisierung und Inklusion aus interdisziplinaren Perspektiven betrachtet, um theoretische Zugange fur die berufliche Bildung zu eroffnen und Anregungen fur die padagogische Praxis in berufsbildenden Kontexten zu geben.