Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Businesswelt ist ständig im Wandel. Agiles Arbeiten und Post-Pandemie-Phänomene verunsichern das Arbeitsumfeld in ganz neuer Hinsicht. Wie geht man miteinander um? Gelten die alten Regeln noch? Welche Erwartung hat mein Gegenüber an mich?
Trotz aller digitalen Möglichkeiten, bleiben Beziehungen zu Menschen - ob zu Kunden, Interessenten, Mitarbeitenden, Partnern oder Lieferanten - die Grundlage für einen nachhaltigen Erfolg.
Um in all dem den Blick für das Wesentliche nicht aus den Augen zu verlieren, nämlich eine wertschätzende Beziehung zu Menschen zu entwickeln, gibt dieser Ratgeber Ihnen Orientierung. Erfahren Sie, was Sie im Businessumfeld als soziale Kompetenz mitbringen sollten und was der Begriff Future Skills im geschäftlichen Miteinander bedeutet.