Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Future Search

An Action Guide to Finding Common Ground in Organizations and Communities

Marvin R Weisbord, Sandra Janoff
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Future Search is among the best-established and most effective methods for enabling people to make and implement ambitious plans. It has been used to redesign IKEA's product pipeline in Sweden, develop an integrated economic development plan in Northern Ireland, and demobilize child soldiers in Southern Sudan. Written by the originators, this book is the most up-to-date account of this powerful change method.

This third edition is completely revised, reorganized, and updated with nine new chapters. It contains new cases and examples, advice on combining Future Search with other methods, and a summary of formal research studies. The chapters on facilitating diversity provide a theory, philosophy, and method for working with any task group.
Marvin Weisbord and Sandra Janoff offer specific guidance for Future Search sponsors, steering committees, participants, and facilitators and new ideas for sustaining action after the Future Search ends. They've added striking evidence of Future Search's efficacy over time, examples of its economic benefits, guidelines for making Future Searches green, and much more. They include a wealth of resources--handouts, sample client workbooks, follow-up methods, and other practical tools.

If you want to do strategic planning, product innovation, quality improvement, organizational restructuring, mergers, or any other major change requiring stakeholder engagement, this book is your guide.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781605094281
Verschijningsdatum:
11/10/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
181 mm x 231 mm
Gewicht:
458 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.